Canon Powershot A480 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon Powershot A480 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bargeboer 05-08-2011
Geschreven voor: Canon Powershot A480 zilver

We hebben deze camera gekocht, omdat we niet veel foto's maken en daarom een goedkoop model wilden. Vanaf het moment dat we de camera gekocht hebben, ondervinden we problemen met het batterij gebruik. We zijn eerst begonnen met oplaadbare batterijen, daarmee konden we ongeveer 1 foto maken. Daarna gewone batterijen, maar dan mag je ook blij zijn dat je 5 foto's kunt maken.

Verder is de foto kwaliteit niet optimaal. Ze zijn vaak onscherp en als de ruimte iets donker is, dan is er amper wat van de foto te zien. Wij zijn dus ontevreden en schaffen een andere camera aan.

Marlene 25-07-2009
Geschreven voor: Canon Powershot A480 zwart

Ik heb deze camera nu een paar dagen in mijn bezit. Het is een zeer eenvoudige camera waarvan je geen fantastische dingen moet verwachten, maar voor deze prijs en wanneer je op zoek bent naar een simpele point-and-shoot camera is het een zeer goede keuze. Na een aantal andere merken te hebben uitgeprobeerd vind ik toch dat Canon altijd nét iets beter is, zowel voor de hele simpele als meer geavanceerde camera's. De Powershot A480 is zeer makkelijk te bedienen, heeft vrij weinig functies, maar maakt goede foto's. Vormgeving van de camera is ook erg simpel en straight-forward. Batterijen houden het ook goed uit.

Wim K 11-07-2009
Geschreven voor: Canon Powershot A480 rood

Ik heb deze camera gekocht voor mijn vrouw als 2e camera.
Zelf heb ik een 20D. Na het lezen van diverse reviews van andere merken blijf ik toch maar Canon trouw omdat de andere camera's niet goed genoeg uit de test kwamen.
Diverse foto's geschoten en terug gekeken op de pc. De foto's zijn van hoge kwaliteit. De kleuren zijn echt vol en mooi. Ook de filmpjes die je kunt maken zijn erg goed van kwaliteit. De bediening van de camera is eenvoudig. En het grote display is erg overzichtelijk. Al met al een goede camera die mooie plaatjes schiet. (Ga hem niet vergelijken met een 20D maar met andere compacte camera's)

De opmerkingen die eerder zijn gemaakt met oplaadbare batterijen klopt>> Na een aantal foto's geeft de camera aan dat de batterijen leeg zijn. Deze vervangen voor gewone batterijen en ik maak nog steeds foto's ermee dus...